
Konsumentkontakt
Vår konsumentkontakt består av ett team med duktiga medarbetare som står redo att hjälpa dig med frågor, feedback eller andra förfrågningar om våra produkter. Svarstiden på förfrågningar är cirka två arbetsdagar.
Om du ska göra en reklamation ber vi dig fylla i samtliga uppgifter så noggrant som möjligt för att underlätta en snabb och korrekt hantering av din reklamation. Spara alltid förpackningen tills ärendet är avslutat.
ÖPPETTIDER I SOMMAR
Under sommaren når du oss som vanligt via telefon på måndagar, tisdagar, onsdagar, och fredagar. Du kan också alltid skicka in frågor eller reklamationer via vårt kontaktformulär, som finns här nedanför, vi återkommer så snart vi kan!
Observera att vi har stängt telefontiden på torsdagar under vecka 26-30 (23 juni–27 juli), då några av våra kollegor är på välförtjänt semester. Tack för din förståelse och vi önskar dig en riktigt fin sommar!
Kontaktinformation
Telefon:
020-75 00 10
Öppettider:
Måndag-fredag 09:00-11:00
Du kan också nå oss via kontaktformuläret här ovan.
Vi håller stängt julafton, nyårsafton och alla röda/helgdagar.